tocTable of Contents
clearHide
ZARZĄDZANIE SZKOŁĄ
Szkoła. Miesięcznik Dyrektora»kwiecień
Szkoła. Miesięcznik Dyrektora»kwiecień

Kampania marketingowa biblioteki szkolnej

Public relations jest obecnie bardzo ważnym elementem marketingu. Dobrze dobrana strategia może pomóc we wzmocnieniu wizerunku firmy, placówki czy organizacji oraz polepszeniu relacji z otoczeniem. W przypadku szkolnej biblioteki PR posłuży do przekazania informacji o jej kondycji organizacyjnej oraz jej roli i zadaniach. Przyczyni się też do promocji czytelnictwa oraz zbuduje nową markę biblioteki szkolnej w otoczeniu.
Kampania marketingowa jest szansą na zmianę podejścia do zadań biblioteki szkolnej. Oczywiście cała akcja nie może być prowadzona bez akceptacji ze strony dyrekcji szkoły, dlatego bardzo ważne jest, aby dyrektor rozumiał potrzebę organizowania takiej kampanii promocyjnej i postrzegał ją w kategoriach zmiany w dotychczasowym sposobie zarządzania...

  • Małgorzata Lidia Bykowska
    AuthorMałgorzata Lidia Bykowska
    Nauczyciel dyplomowany historii oraz nauczyciel bibliotekarz z 30-letnim doświadczeniem w pracy. Wiceprezes TNBSP Oddział Warszawa, doradca metodyczny w zakresie bibliotek szkolnych w Warszawskim Centrum Innowacji Edukacyjno-Społecznych i Szkoleń (WCIES)