Współpraca dyrektora z radą pedagogiczną
Część I
Dobra jakość relacji dyrektora i nauczycieli powinna zależeć od wspólnoty celu, jakim jest przyjęta misja danej szkoły, i od kompetencji interpersonalnych, a nie od dawania „złotej wolności”. Czy istnieje optymalny przepis na „dobrą szkołę” i „dobre relacje z nauczycielami”? Jakie są style zarządzania i czy można wskazać ten jeden – „najlepszy”?
Szkoła – nie jako instytucja, ale jako żyjący organizm, który składa się z ludzi – jest wspólnotą społeczną. Nie ma dwóch jednakowych szkół, tak jak nie ma dwóch jednakowych rodzin. Mimo to potrafimy ten „stwór społeczny” prawidłowo opisać, łatwo bowiem wyabstrahować podstawowe elementy i cechy szkoły: z „kogo” się składa, „co” robi, a do pewnego...
Want to see the whole article?
closeclose
shopping_cart1. Product Selection
account_circle2. Log In
thumb_up3. Order Confirmation
credit_card4. Payment
Single Release